ANSIKTSLØFT MED TRÅD

Ring nå 920 79 998 eller send inn kontaktskjema nederst på siden. Gratis konsultasjon! Vi tilbyr også konsultasjon over telefon dersom du bor utenbys.

ANSIKTSLØFT MED TRÅD

Trådløft er den ideelle behandlingen for deg som søker ansiktsløftning uten kirurgi. For ikke så lenge siden var ansiktsløft med kirurgi det eneste alternativet. Rekonvalesensen etter kirurgisk ansiktsløft kan ta uker og måneder, med ansiktsløft med tråd får man ett friskere, glattere og mer ungdommelig utseende etter 1 ukes tid.I begynnelsen kan det være noen små blå mærker eller hevelse som kan dekkes med sminke.  Metoden er enkel, trygg og utføres kun med lokalbedøvende krem, evt noe beroligende hvis det er ønskelig.

HVA ER TRÅDLØFT?

Vi bruker tråder av metoden V-Soft lift. De gir en kollagenformasjon i huden som får effekten til å vare i minst 1 år.

HVORDAN UTFØRES TRÅDLØFT?

Før behandling, vil legen din analysere ansiktet ditt for å se hvordan trådene best plasseres for å gi ønsket resultat. Lokalbedøvelse påføres området som skal behandles slik at behandlingen blir smertefri. Trådene føres inn på riktig sted under huden via små innførings nåler. Når legen slipper grepet blir huden liggende i sin nye løftede stilling. Enkelte av trådene har små «fiskeskjell» til å løfte huden og de små fiskeskjellene forhindrer at den løse huden sklir tilbake.  Legen strammer opp huden tilpass mye. Stikk hullene i huden blir usynlige. Det blir ikke noe synlig arr etter trådløft. Når trådene er riktig plassert er de ikke mulig å se eller kjenne.

FORVENTET RESULTAT

Trådløft gir løft av kinnben, opstramming av kinnene, utglatning av kvejerand og marionet-linjer (linjen fra munn til hake), løft av jawls og utglatning av nasolabial linjer (linjen fra nese til munn).

BIVIRKNINGER OG KOMPLIKASJONER

Bivirkninger og komplikasjoner ved trådløft er sjeldne, men blåmerker, hevelse og lette smerter er normalt de første dagene etter behandling. Vår kirurg utfører behandlingen med steril teknikk for å forebygge infeksjon. Du er i trygge hender med oss!

VARIGHET AV TRÅDLØFT

Trådløft varer inntil 1-2,5 år. Man anbefaler en ny mindre «touch-up» behandling etter ett år for at øke varigheten.

KOMBINASJONSBEHANDLING

Som en av de få legene i Oslo, kombinerer Dr. Akram trådløft behandlingen med botox og filler, slik at vi får de beste æstetiske resultatene for deg! Dette gir et mer friskt og yngre ansikt! Eksempel på kombinasjonsbehandling:

– Trådløft av ansikt
– Botox i pannen og smilerynker rundt øynene
– Filler i leppene og
– Filler i philtrum (søyle under nesen, gir løft av overleppen)
– Filler i «tear through» (løft av nedsenkning i øyelokk)

Varighed:
Botox må gentas etter 4 måneders tid
Filler i tear-through og tråfløft må suppleres etter 1 år (mindre touch-up til lavere pris)
Filler i leppene må gentas etter 8-12 mdr.

Akkurat nå kan du få denne behandlingen til en redusert pris for 24.000,-.

Se priser på trådløft her.

Velkommen innom til en gratis konsultasjon!