ANSIKTSLØFT MED TRÅD

Trådløft er den ideelle behandlingen for deg som ønsker ansiktsløftning uten kirurgi. For ikke lenge siden var ansiktsløft med kirurgi det eneste alternativet. Rekonvalesensen etter kirurgisk ansiktsløft kan ta uker og måneder, med ansiktsløft med tråd får man et friskere, glattere og mer ungdommelig utseende etter 1 ukes tid. I begynnelsen kan det forekomme noen små blå merker eller hevelse, men disse kan enkelt dekkes med sminke. Metoden er enkel, trygg og utføres kun med lokalbedøvende krem, eventuelt noe beroligende hvis det er ønskelig.

HVA ER TRÅDLØFT?

Vi bruker tråder av metoden V-Soft lift. De gir en kollagenformasjon i huden som får effekten til å vare i minst 1 år.

HVORDAN UTFØRES TRÅDLØFT?

Før behandling, vil legen din analysere ansiktet ditt for å se hvordan trådene best plasseres for å gi ønsket resultat. Lokalbedøvelse påføres området som skal behandles slik at behandlingen blir smertefri. Trådene føres inn på riktig sted under huden via små innførings-nåler. Når legen slipper grepet blir huden liggende i sin nye løftede stilling. Enkelte av trådene har små «fiskeskjell» til å løfte huden, og de små fiskeskjellene forhindrer den løse huden i å skli tilbake.  Legen strammer opp huden og tilpasser. Stikk-hullene i huden blir usynlige og det blir heller ikke noen synlige arr etter trådløft. Når trådene er riktig plassert er de ikke mulig å verken se eller kjenne.

FORVENTET RESULTAT

Trådløft gir løft av kinnben, strammer opp kinnene, glatter ut kjeve-rand og marionett-linjer (linjen fra munn til hake), løft av jawls og glatter ut nasolabial linjer (linjen fra nese til munn).

BIVIRKNINGER OG KOMPLIKASJONER

Bivirkninger og komplikasjoner ved trådløft er sjeldne, men blåmerker, hevelse og lette smerter er normalt de første dagene etter behandling. Vår kirurg utfører behandlingen med steril teknikk for å forebygge infeksjon. Hos oss er du i trygge hender!

VARIGHET AV TRÅDLØFT

Trådløft varer inntil 1-2,5 år. Man anbefaler en ny, mindre «touch-up» behandling etter ett år for å øke varigheten.

KOMBINASJONSBEHANDLING

Som en av få leger i Oslo, kombinerer Dr. Akram trådløft-behandling med botox og filler, slik at vi får de beste estetiske resultatene for deg! Dette gir et mer friskt og yngre ansikt. Eksempel på kombinasjonsbehandling:

– Trådløft av ansikt
– Botox i pannen og smilerynker rundt øynene
– Filler i leppene
– Filler i philtrum (søyle under nesen, gir løft av overleppen)
– Filler i «tear through» (løft av nedsenkning i øyelokk)

Varighet:
Botox må gjentas etter 4 måneders tid.
Filler i tear-through og tråfløft må suppleres etter 1 år (mindre touch-up til lavere pris).
Filler i leppene må gjentas etter 8-12 måneder.

Akkurat nå kan du få denne behandlingen til 24.000,-.

Se priser på trådløft her.

Velkommen innom til en gratis konsultasjon!